XSR700 ostavlja ozbiljan dojam. Pruža bezvremenski osjećaj povijesnih ikona i tehnologiju budućnosti za čisti užitak u vožnji. S visokim okretnim momentom i iznimno upravljivim okvirom, namijenjen je svima koji cijene sportsko naslijeđe i uživaju u vožnji.
Značajka najnaprednijeg rednog 2-cilindričnog agregata od 689 ccm je naš poseban "neravnomjeran raspored paljenja" koji omogućava razvoj linearnog okretnog momenta za iznimno ubrzanje. Uzak i lagani okvir motocikla XSR700 retro stila omogućuje iznimnu okretnost i rukovanje.
Retro stil s dijelovima visoke kvalitete
XSR700 s kožnim sjedalom i dvobojnom teksturom te lako podesivim podokvirom, aluminijskim spremnikom te retro prednjim i stražnjim svjetlima odaje počast legendarnom dizajnu motocikala iz prošlosti. Iznimno moderan mrežasti pokrov, kratki prigušivač i korištenje aluminija visoke kvalitete za dijelove poput nosača prednjeg blatobrana i pokrova hladnjaka naglašavaju vizualni dojam.

Odlični redni 2-cilindrični agregat od 689 ccm
Ono što XSR700 čini toliko posebnim njegov je vodeći u klasi redni 2-cilindrični agregat od 689 ccm s neravnomjernim rasporedom paljenja koji je osmislila Yamaha. 270-stupanjska radilica zahvaljujući neravnomjernim intervalima paljenja pruža snažan osjećaj ubrzanja i izvrsnu trakciju, a linearno razvijanje snažnog okretnog momenta jamči vrhunske performanse.

Lagan i tanak cjevasti okvir
Kako bi se postiglo jednostavno upravljanje i visoka razina pokretljivosti, novi XSR700 je ispod retro oklopa opremljen laganim, tankim i lako podesivim čeličnim okvirom. Snažan i lagan okvir u kombinaciji s kratkim međuosovinskim razmakom i udobnim ovjesom jamči izuzetno uzbudljivu vožnju.

Izrađen za optimalno uživanje u vožnji
Ovaj prvi stroj izrađen po filozofiji Faster Sons bez narušavanja upravljanja osigurava originalni retro izgled s daškom staromodnog stila. Dimenzije okvira i raspodjela težine pažljivo su osmišljeni kako bi doprinijeli osjećaju uzbuđenja koji vam pruža ubrzanje te kako bi se vozač osjetio što povezanijim s motociklom.

Vrhunske performanse, retro stil i pristupačnost
Novi tekućinom hlađeni agregat i lagani okvir modela XSR700 savršeno se uklapaju u staromodni izgled. Impresivne performanse novim i iskusnim vozačima omogućuju uzbudljivu vožnju po pristupačnoj cijeni.
Monocross stražnji ovjes
Sustav monocross stražnjeg ovjesa sadrži vodoravni amortizer montiran izravno na kućište agregata kako bi se uštedio prostor i poboljšale performanse podvozja. A za još veći užitak prilikom ubrzavanja XSR700 opremljen je kratkom njihajućom rukom od 530 mm koja naglašava osjećaj povezanosti vozača i motocikla.

Valoviti diskovi i monoblock kočione čeljusti
Retro stilu modela XSR700 odgovara moderni kočioni sustav za potpuni užitak u vožnji, uključujući 282 mm valovite diskove te 4-klipne čeljusti sprijeda za maksimalnu zaustavnu snagu. Gume Pirelli Phantom s autentičnim uzorkom na laganim aluminijskim naplatcima s 10 krakova osiguravaju pravu učinkovitost na ulici.

Instrumenti montirani na upravljaču
Jednostavan i pregledan retro mjerač brzine postavljen je izravno na vrh upravljača kako bi vozač imao neometan pogled na cestu ispred sebe.
Agregat
Tip agregata
|
2 - cilindara, 4-takta, hlađenje tekućinom, DOHC, 4-ventila
|
Zapremina
|
689 cm³
|
Provrt x hod
|
80,0 mm x 68,6 mm
|
Omjer kompresije
|
11,5 : 1
|
Maksimalna snaga
|
55,0 kW (74,8KS) @ 9.000 okr/min
|
Verzija sa smanjenom snagom
|
35,0 kW
|
Maksimalan okretni moment
|
68,0 Nm (6,9 kg-m) @ 6.500 okr/min
|
Sustav podmazivanja
|
Mokri karter
|
Tip kvačila
|
Mokro, Višestruki diskovi
|
Rasplinjač
|
Ubrizgavanje goriva
|
Sustav paljenja
|
TCI
|
Sustav pokretanja
|
Električno
|
Sustav prijenosa
|
Stalan otvor, 6-brzinski
|
Završni prijenos
|
Lanac
|
Šasija
Okvir
|
Dijamant
|
Sustav ovjesa sprijeda
|
Teleskopske vilice
|
Hod ovjesa sprijeda
|
130 mm
|
Kut prednje vilice
|
24º 50
|
Predtrag
|
90 mm
|
Sustav ovjesa straga
|
Njihajuča ruka, (Link sustav ovjesa)
|
Hod ovjesa straga
|
130 mm
|
Prednja kočnica
|
hidraulični dvostruki disk, Ø 282 mm
|
Stražnja kočnica
|
Hidraulični disk, Ø 245 mm
|
Prednja guma
|
120/70 ZR 17M/C(58V) (Tubeless)
|
Stražnja guma
|
180/55 ZR 17M/C(73V) (Tubeless)
|
Dimenzije
Ukupna dužina
|
2.075 mm
|
Ukupna širina
|
820 mm
|
Ukupna visina
|
1.130 mm
|
Visina sjedala
|
815 mm
|
Međuosovinski razmak
|
1.405 mm
|
Minimalna udaljenost od tla
|
140 mm
|
Težina (s punim spremnikom ulja i goriva)
|
186 kg ABS
|
Kapacitet spremnika goriva
|
14 L
|
Kapacitet spremnika za ulje
|
2,7 L
|