Dobrodošli
Yamaha klub Hrvatska okuplja sve vlasnike i ljubitelje Yamaha motora. Učlanite se i postanite dio Yamaha zajednice.

PRISTUPNICA



Vrijeme
Z a g r e b
Click for Zagreb, Croatia Forecast


Rijeka
Click for Rijeka, Croatia Forecast


Split
Click for Split, Croatia Forecast


Osijek
Click for Osijek, Croatia Forecast


 
....::::: Dobrodošli na stranice Yamaha Kluba Hrvatska :::::....

:: Početna
Kol 24, 2015

Novi XSR700


XSR700 ostavlja ozbiljan dojam. Pruža bezvremenski osjećaj povijesnih ikona i tehnologiju budućnosti za čisti užitak u vožnji. S visokim okretnim momentom i iznimno upravljivim okvirom, namijenjen je svima koji cijene sportsko naslijeđe i uživaju u vožnji.

Značajka najnaprednijeg rednog 2-cilindričnog agregata od 689 ccm je naš poseban "neravnomjeran raspored paljenja" koji omogućava razvoj linearnog okretnog momenta za iznimno ubrzanje. Uzak i lagani okvir motocikla XSR700 retro stila omogućuje iznimnu okretnost i rukovanje.

Kategorija: Yamaha TM vijesti
Poslao: kikir6

Retro stil s dijelovima visoke kvalitete
XSR700 s kožnim sjedalom i dvobojnom teksturom te lako podesivim podokvirom, aluminijskim spremnikom te retro prednjim i stražnjim svjetlima odaje počast legendarnom dizajnu motocikala iz prošlosti. Iznimno moderan mrežasti pokrov, kratki prigušivač i korištenje aluminija visoke kvalitete za dijelove poput nosača prednjeg blatobrana i pokrova hladnjaka naglašavaju vizualni dojam.

 

Odlični redni 2-cilindrični agregat od 689 ccm
Ono što XSR700 čini toliko posebnim njegov je vodeći u klasi redni 2-cilindrični agregat od 689 ccm s neravnomjernim rasporedom paljenja koji je osmislila Yamaha. 270-stupanjska radilica zahvaljujući neravnomjernim intervalima paljenja pruža snažan osjećaj ubrzanja i izvrsnu trakciju, a linearno razvijanje snažnog okretnog momenta jamči vrhunske performanse.

 

Lagan i tanak cjevasti okvir
Kako bi se postiglo jednostavno upravljanje i visoka razina pokretljivosti, novi XSR700 je ispod retro oklopa opremljen laganim, tankim i lako podesivim čeličnim okvirom. Snažan i lagan okvir u kombinaciji s kratkim međuosovinskim razmakom i udobnim ovjesom jamči izuzetno uzbudljivu vožnju.

 

Izrađen za optimalno uživanje u vožnji
Ovaj prvi stroj izrađen po filozofiji Faster Sons bez narušavanja upravljanja osigurava originalni retro izgled s daškom staromodnog stila. Dimenzije okvira i raspodjela težine pažljivo su osmišljeni kako bi doprinijeli osjećaju uzbuđenja koji vam pruža ubrzanje te kako bi se vozač osjetio što povezanijim s motociklom.

 

Vrhunske performanse, retro stil i pristupačnost
Novi tekućinom hlađeni agregat i lagani okvir modela XSR700 savršeno se uklapaju u staromodni izgled. Impresivne performanse novim i iskusnim vozačima omogućuju uzbudljivu vožnju po pristupačnoj cijeni.

 

Monocross stražnji ovjes
Sustav monocross stražnjeg ovjesa sadrži vodoravni amortizer montiran izravno na kućište agregata kako bi se uštedio prostor i poboljšale performanse podvozja. A za još veći užitak prilikom ubrzavanja XSR700 opremljen je kratkom njihajućom rukom od 530 mm koja naglašava osjećaj povezanosti vozača i motocikla.

 

Valoviti diskovi i monoblock kočione čeljusti
Retro stilu modela XSR700 odgovara moderni kočioni sustav za potpuni užitak u vožnji, uključujući 282 mm valovite diskove te 4-klipne čeljusti sprijeda za maksimalnu zaustavnu snagu. Gume Pirelli Phantom s autentičnim uzorkom na laganim aluminijskim naplatcima s 10 krakova osiguravaju pravu učinkovitost na ulici.

 

Instrumenti montirani na upravljaču
Jednostavan i pregledan retro mjerač brzine postavljen je izravno na vrh upravljača kako bi vozač imao neometan pogled na cestu ispred sebe.

  

Agregat

Tip agregata

2 - cilindara, 4-takta, hlađenje tekućinom, DOHC, 4-ventila

Zapremina

689 cm³

Provrt x hod

80,0 mm x 68,6 mm

Omjer kompresije

11,5 : 1

Maksimalna snaga

55,0 kW (74,8KS) @ 9.000 okr/min

Verzija sa smanjenom snagom

35,0 kW

Maksimalan okretni moment

68,0 Nm (6,9 kg-m) @ 6.500 okr/min

Sustav podmazivanja

Mokri karter

Tip kvačila

Mokro, Višestruki diskovi

Rasplinjač

Ubrizgavanje goriva

Sustav paljenja

TCI

Sustav pokretanja

Električno

Sustav prijenosa

Stalan otvor, 6-brzinski

Završni prijenos

Lanac

Šasija

Okvir

Dijamant

Sustav ovjesa sprijeda

Teleskopske vilice

Hod ovjesa sprijeda

130 mm

Kut prednje vilice

24º 50

Predtrag

90 mm

Sustav ovjesa straga

Njihajuča ruka, (Link sustav ovjesa)

Hod ovjesa straga

130 mm

Prednja kočnica

hidraulični dvostruki disk, Ø 282 mm

Stražnja kočnica

Hidraulični disk, Ø 245 mm

Prednja guma

120/70 ZR 17M/C(58V) (Tubeless)

Stražnja guma

180/55 ZR 17M/C(73V) (Tubeless)

Dimenzije

Ukupna dužina

2.075 mm

Ukupna širina

820 mm

Ukupna visina

1.130 mm

Visina sjedala

815 mm

Međuosovinski razmak

1.405 mm

Minimalna udaljenost od tla

140 mm

Težina (s punim spremnikom ulja i goriva)

186 kg ABS

Kapacitet spremnika goriva

14 L

Kapacitet spremnika za ulje

2,7 L

 

 
 

| © Yamaha-Klub.hr 2009-2010
Best view: Internet Explorer 9.x and higher / 1024x768